Čtvrtek, 13 března, 2025
bydlení

Co nepodceňovat ve vztahu se zákazníky

- Komerční sdělení -aktuality

Kdo se věnuje obchodování, tak ví, jak moc důležité jsou dobré vztahy se zákazníky. Platí pravidlo, že méně práce a času stojí udržet si stávajícího než získat nového zákazníka. Proto je podstatné věnovat vztahům se zákazníky potřebnou péči, aby cítili, že si je firma váží. V takovém případě jí zůstanou věrni.

Moderní marketing a udržení si zákazníků

Když u vás někdo nakoupí, znamená to, že jste ho svými službami nebo produkty zaujali natolik, že dal přednost vám před konkurencí. Pro vás by to mělo být signálem se snažit zákazníka si udržet. Určitě vás bude zajímat jeho firemní hodnocení a to, jak je spokojený. K tomu slouží různé recenzní portály, kde se zákazníci svěřují se svými názory na firmy a zboží. Je to také cenný zdroj informací pro ostatní nakupující.

Jak zaujmout věrného zákazníka

Aby se zákazník stal věrným fanouškem, je třeba mu věnovat spoustu času. Můžete ho informovat o nových či speciálních nabídkách a produktech. Určitě ho zaujmou slevy či slevové kupóny a různé akce, v nichž může při nákupu ušetřit. Na to lidé hodně slyší, zejména v současné době, kdy se vše zdražuje. Stálým kontaktem se zákazníkem budujete vztah, který může vydržet řadu let. Spokojený zákazník málokdy odchází ke konkurenci.

Vezměte si na pomoc sociální sítě

K hodnocení firem se často využívají i sociální sítě, kde si lidé navzájem sdělují své zážitky při nakupování v internetových obchodech nebo kamenných prodejnách. A věřte tomu, že negativní informace se internetem šíří rychleji než ta pozitivní. Pokud vám zákazník napíše příspěvek o tom, jak moc byl nespokojený, je vždy důležité na to reagovat. Nechat ho bez odezvy může snad jen naprostý ignorant, který to s obchodem nemyslí vážně. Ostatní zákazníci v případě reakce firmy uvidí, že jí na dobrých vztazích záleží.



Další články autora

Comments

Mohlo by se vám líbit

Reklama

- Komerční sdělení -PR článek